Tuesday, September 7, 2010

reunion MMPG10 .. manis @ pahit ! ?

NurNasihah Azizan .
saya malas edit light yer . hehhe.
.
.
.
i will miss all of u .
big hug !
BFF forever. fatin. siha. dilah . hani . izzah .
.
.
.
my lovely fwens.
bel. siha. dilah. nazihah. shidah halim.
.

.
miss them.
.

.
selamat berjuang d perantauan.
kamilah .

.
SEDIKIT GAMBAR D IFTOR MMPG 2010.
.
SWEet mEmorIes !

assalamualaikum..
hari nie mood aku :(
aku baru setgah jam yg lalu balik dri MMPG..
pegi reunion n tahlil untuk arwh izzat nazmi !
tapi sesuatu yg x diingini berlaku,.
aku rasa aku mmg d kenali sbgai siha kontroversi kat MMPG !!
SO.. cerita nya beginni..
ke manis an nya bermula !
.
.
.
semua berjalan lancar pkoi 5 aku bertolak dri umah ..
184,taman desa kamela. alor star !
pagi ambik rahsidah johari kat umah dia..
di kota sarang semut !
.
sampai MMPG pkoi 5.30 ++..
so, duduk dlm dewan.. tiba2..!
.
.
6.30 ptg ! "weyh ! jom p ambik izzah! dia xda org nk hntaq mai ! .."
" jom "
aku dan hani mamasuki plus pendang terus ke exit kpala batas !
dush,. smpai MMPG semula jam 7.50 pm.. hahaha
.
.
terus mkn. solat maghrib. tazkirah . solat isyak !
'ke kantin ..! semabang2..
maka masuk dewan..
duduk dan dgr ..
meeting2 bagai..
10-11pm ++ .. selesai..
.
.
bermula lah detik ke masam an !
.
.
aku sedang berdiri d tepi kantin.. berganbar bersama fatin hanim..
tiba2 nasrul hakim datang dgn muka nya yg selambe..
" wah.. xmau ambik gmbar aku ka?? "
"ha.. mai la.."
detik itu mnjadi kontroversi 1 ..
sgt jauh .. boleh sorg lagi duduk tgh tue..
tiba2 ...
amin lalu ...
"jaga sikit.. jaga sikit .. "
aku yg xtaw apa2 nie... tapi tersa yg amat ..
so,, aku nak blah .. tapi nasrul asyik tnya soalan..
tiba2.. org dlm dewan suma kalih tgk kami.
THAT MEAN ! amin p ckp kat depa..

.
.
.
aku dah xsenang duduk !
p kat keta nk blik asrama ..
atan n tamet tegur ..!
tapi .. aku xberhenti pon.. ckp smbil jln ja..
xda paa2 pon yg aku buat !,..
blik asarama !!!!!!...
.
.
aku dah senang duduk .. tnggu budak2 yg meeting balik..
lmbat sgt ..
tido kjap..
tapi xlelap pon .//.
:(
.
pkoi 1 am ++/..
depa balik..
aku pon tnya hani n dilah !
pap ! sah kontroversi 1 tadi mnjdi sebutan ..
malah atan tegur aku pon mjdi kontroversi 2..
diman salahnya aku...
.
.
bermula pula kontroversi 3 di pagi keesokkan harinya ..
.
.
tmet dah kat pagar !
ckp2 sat ..
masuk kat sekolah .
atan n leh mai sembang kat sebelah keta ..
itu kontroversi 3..
.
.aku ingt nk bagi kad kenuri kat naim ..
aku dah jnji nk bagi sendiri..
aku msj dia.. klu tkut kwan2 hg kata xpa la..
dia kata ya.. hg sembang ngn atan pon depa dah usha plek..
ya .. tue aku dah agak!
aku tinggal kan kad tue kat kerusi.. aku suh dia ambik..
sori naim.. xdapt bagi sendiri kad tue kat hg.. smua sbb aku !
.
.
lps tue aku balik.. .
.
makanya tmat lah sudah
"reunion maktab mahmud pendang 2010"
yg sgt 'indah' untuk aku dah kawan2 aku ..
tq suma ..
izzah selamat pergi ke mesir ..
hani ,dilah jgn lupakan aku..
maaf sepoilkan majlis dgn berckp dgn budak laki ..
fatin hanim. tq listening ..,
tmet . leh . atan . soe ..
naim . big soe for u .
.
.
suma yg berlaku atas kekurangn diri aku sndiri..
x beradap d mjlis org !
saya memohon maaf atas apa yg berlakuu...
so.. ples receive my apology !
sincere from bad nurnasihah azizan !
.
tetapi . saya nak sahabat saya di Mmpg tahu .
mmpg mat besar d hati saya.
brsama2 kawan2 sgt best .
terima kasih untuk majlis ini .
:)
.
.
NOW !!!!!!
i need to help my mom. sister . younger sister.
baking kuih raya !
pasang tirai !
so. da ..
:(
:)


No comments:

Post a Comment