Wednesday, September 29, 2010

last day 4 this sem .

o.k .
setelah saya meng'submit' exam paper communication tdi .
maka . dgn ini d umumkan .
nurnasihah azizan telah tamat semester .!
going back home ? heaven .!
hehehe
leteh bersama nurul hazimah .
mengangkat barang kebawah .
aku plak balik mcm bas tue aku yg pnya !
hbis suma aku nk angkut !
nk buat mc mana . mmg ini orang .
sayang mau tinggal barang dia . hehehe.
erm ! mlm jap g sempat la aku nk p GGD sblum balik! hehehe
GGD tue adalah garaduation grand dinner !
erm. aku nk biasa2 ja . nk balik ja pon .
tapi . si mahfuzah nie . siap bagi aku pinjam tudung lagi .
addoi . hihihihi..
gelemer la jgk .kih8 .
over ja .
bukan event aku pon . p bagi ramai kan ja .
pahala tue memeriahkan masjid . kn3??
erm . komen tentang suma peper aku exam .
English - no commet (biasa2)
.

sociology - :) (ok lah kot)
.

history - :l (xberperaan )
.
political sciences - :(( (terkucewa)
.

communication - :* (terkelu)
.
hem . apa lah nsib sem nie plak !
aku harap pointer aku akan jadi ok dari yg lepas2 .
bukn paper2 tue yg akn mnhatuhkan aku .
paper tue xpenah salah pon .
hehehe
.
aku yg berusaha . .

maka ! suma nya d tgn dan jga kaki aku .
hihihihi
.
ok . semoga cuti nie .
1) dapt bagi aku buat keja yg berfaedah .
seperti niat aku hari tue .
tolong mak urus umah .
2)x gemuk ! ! ! hahaha.
xkurus pon xpa. asal steady . kurus pon ok apa?? hahaha
3)luangkan masa dgn adik . ajar apa yg patut .
adik perlukan aku . ! sayang adik .
4)jumpa kawan .
nuradilah tahir .
hani nabilah sukarno .
saya rindu kamoooo....
5) berbakti kpd sesiapa yg patut !
6)x lupa momohon dgn Allah .
aku klu kat umh . sibuk itu ini . xsempat nk luangkan masa dgnNya .
semoga dia masih biarkan aku merinduiNya kat umh nnty .
pastika aku ingt . suma tue keja dunia ja .! plessssssssss..

ok .
184 . TAMAN DESA KAMELA !
ALOR STAR ! I'm coming back this nite .
:):):):):):)

.
.
.
sihaceriasedih . !


No comments:

Post a Comment