Tuesday, August 31, 2010

sedih hati ibu !

weather forecast today..
dah2 .. merapu la tue. heheh.
11.15am.
sedang aku duduk atas katil.
tetiba seorg org tua datng..
aku ingt fellow or madam.. serba salah nk terjun katil..
dia tnya aku faezah(pai) mana??
aku ingt sbb pai xp kls. so,
mdam cae. heheh...
tiba2.. sya tnya !!..
nie sapa ek??
acik mak dia..
perh !!!
aku cakp sblum sya tnya...
"dia dah lama xbalik."
aku speaking bi sikit2..
perh lagi.! hahaha..
how long u mean lama ??
erm. i think around 2 week before ramadhn lagi.
arh? how can. auntie ingt ida kat sini..
dia mcm biasa . blik week end ja.
saya x tahu la auntie. dia xkasi ganggu her metters.
owh.. kls ?
ar.. yana kls sama dgn dia..
bla. bla. bla.
erm.. can u help me..?mcm mana auntie nk tahu dia kat mana?
saya xtahu la auntie..
terpancar kekecewaan d wajah ibu itu.
erm.. kawan2 dia auntie xtahu..??
x.. u all kani 'goggie' somthing sound like that la.
eh. x. kwan2 dia pon kitaorg x knai..
ke ada yg korg sembunyi kan?? just open //
auntie nk tau je..
auntie dtg nk jumpa madam dia..
nak rayuan dia kena bar exam.
owh . erm.. u all kasi no nnty auntie nk find up dia kat mana..
nk tnya u all.
yaya.. auntie ambil no yana.. dia head dorm nie..
erm.. ok laa..
erm..mcm2 la dugaan..
i'm sorry auntie.. tue je kitaorg boleh tolong..
ye ye.. xpe. nnty auntie contact..
ok auntie.. sorry..
ok2..
tq..
assalamualaikum..
waalaikumsalam..
.
.
.
i miss my mom already !
i hope i never dispointed u..
u with me whwn i need u..
if u need me i also with u.
but i always be strong by ur self ! .
i love u ./.

No comments:

Post a Comment