Thursday, September 30, 2010

kenapa dia begitue yer?

walaupon jauh d mata .
dekat d hati ???
entah la plak . itu x pasti ! hehehe.
'DIA' . perkataan kahs untuk kamoo ya ..
hari nie saya mahu mengupas semua tntang kamoo .
tdi masa dlm perjalanan pulang mnziarah ayah imah yg minggal dunia klmarin .
aku sembang dengan hani nabilah ! kawan baik ku .
BFF .. best friend forever .
hehehe
.
aku xkan bgi tahu sesiapa . kerana janji aku kepada dia .
bila kejadian ada org ke3 itu .,
serta sikapnya yg agak la pelik nya tue .
aku jadi zero dlm hati .
apa yg mampu kau buat hnya doa kpda Allah . supaya d tenangkan hati .
jika dia jodohku . permudahkanlah segalanya .
amin3 ..
.
tapi hari nie . aku nk tau apa punca kepelikkan prangai dia tue .
so . dgn bermadah2 aku tnya hani .
eh ! hani tnya aku msj x dgn ....
aku ckp x . kenapa ?
entah . itu ini itu ini .
conclusionnya . aku xtahu apa2 pon .
yg aku tahu !
"dia msj klu ada keja . tapi skrg bila msj psai keja popn .
dia mcm dingin ja ."
aku tnya apa mksud dingin tue .
"erm . klu msj psai keja pon xbals .
CALL JE TRUS ! "
.
Wah ! aku jeles ka ??.
x . x . x . x mungkin . . . . .
masa mula2 dulu .
.
nasihah msj dgn orang lain x?
ikhlas btoi aku jwab .ada . tapi kdg2 ja . depa msj tnya kabar .
.
giliran aku plk .
... msj ngn org lain x??
msj. psal keja . tapi dgn nasihah lebih sikit !
.
arh . manis btul .
.
so . ! sekarang nie buat x tahu je lah .
.
sedapka hati !
sesungguhnya Allah lebih ngetahui !
.
pasti Allah bagi aku yg terbaik .
aku juga cuba mnjadi yg terbaik !
.
ya Allah jgn jauhkan aku dari limpahan maghfirahMu .
amin8..

.
sihaceriasedih !

No comments:

Post a Comment