Tuesday, July 20, 2010

saTu keTika dahulu !

satu ketika dahulu .
saya pencinta NEW BOYZ.
.
.
.
heheh..
zaman sekolah2 dulu la.

rasa nya new boyz femous masa aku darjah 6 ke form 1 cam tue la.
hehehe.
.
.
asal nmpk muka tomok ja.
uwagh..

abg ngah suka ar marah aku.
hehehe..
mcm xceredik ja.
hehe..
.
.
yala kureng matang lagi msa tue.

suara tomok masa tue sengau.
diarasa sedap kot nyanyi mcm tue.
tapi dah bekenan tue apa pon xpa.
.
.
.
lani dia nyanyi dah xsengau dah .
hehe.

aku suka depa yg time nie.
.
.

.
.
aku rasa aku ingt lagi nma depa.
kiri : jay(nie xkonfident,rasa ja),LAN,TOMOK.ZACK,ALONG !
.
.
Ar..tue la kisah nya.
depa penah selakon cita.
2 cita. . .
PULAU INSPIRASI n MERAUNG !
best! walaupon poyo sangat .
hahahah
.
erm. tue ja la.
saja teringat perangai kecik2 dulu. hehehe.
.
.
SEKIAN. wassalam ! hehehe

No comments:

Post a Comment