Monday, July 5, 2010

aku xkuat Ya Allah.. ringnkn bebanku !

awan hari nie mendung yer..
kenapa msti aku dpt msj2 yg buat aku ngis lagi..
pndai depa berlakon mcm xda apa yg berlaku..
fikirlah org lain sama..
sanggup org buat aku mcm nie..
doa aku sntiasa aku perdgrkan..
"ya Allah..atas kesusahan ku hari lepas.
pengorbanan ku hari ini.
maka kau berilah aku kebahagiaan untuk hari esok.
Ya Allah.. kau kasihanilah ibu bapa ku ya Allah.
kau sayangilah mreka sperti mereka myayangiku.
aku bermohon kpdMu YaAllah tuhan yg maha mgetahui..
kau murahkan lah rezeki keluarga ku.
tambahkan lah imn kami yg Allah.
ampunlah dosa2 dua ibubapa ku,
aku,adik beradik ku, semua org islam.
klu selamatkan lah shbat2 ku d palestin.
aku bermohon ya Allah.
kau ampon lah aku..
Amin2 ya Robbal Alamin.."
kenapa berat sgt ujian mu ini ya Allah..
aku bermohon Ya Allah..
kau selesaikan lah ia mgikut cara yg terbaik ya Allah.
kau kasihanilah ibu ku yg telah byk bersusah krana kami ..
Kau berilah dia kebahagiaan yg sepatutnya dia kecapi.
aku bermohon kpd mu..
hnya kau yg terbaik buat aku meminta sesuatu..
kau berilah aku yg terbaik..
ya RObbul izzati ,..
kepada mereka2 yg mmbca ini..
sama ada kenal atau tidak..
doakan lah aku..
semoga bahagiaan hingga ke jannah..
amin2..
sudah xda apa lgi yg mmpu aku nk ckp..
aku mohon hnya kpdmu Ya Allah..

No comments:

Post a Comment