Thursday, July 15, 2010

demam exam serang !

gempak o..
eh.. assalamualaikum..
selamat malam terima kasih pempers adik tidur lena sentiasa..
serapan nya hingga 10 jam lama nya..
adik tidur dgn riang.. ! nyanyi lagu pempers..
xda keja..
hari nie hari kmis.. aku exam socA..
Erm.. xsusah. sengit sikit ja.
huhuhu..
aku xingt maksud term yg dia bagi tue,
aku pon apa lagi macam nk ngis ja.
soalan essay tue..uwa !!
aku pon selawat..
syafaat nabi Muhammad SAW tue sgt tinggi..
2 mint kemudian..
sedang aku mnjawab soalan lain.. tup..
teringat sudah..
maksud dia tue.. ingt3..
Alhamdulillah..
perkara yg mgganggu pikiran aku tue xlah sgt mngganggu skrg !
dah ok skit..
aku yg pilih samada nk keja opker bnda tue ja ka x..
all my choice..
exam seterusnya !!
ISNIN : 19 JULY 10 : HISTORY
KHAMIS : 22 JULY 10 : COMMUNICATION.
ISNIN : 26 JULY 10 : POLITICAL SCIENCE.
aku harap sgt aku lepas english sem nie,,
xyah belajar bahasa dah..
kira kurang subject aku..
InsyaAllah la,, aku boleh ja nk p.
usaha mst Allah TOLONG...
apa lagi ekk??
ar.. ingt2..
keja gila dak klu aku ckp aku nk
kuaq tgk wayang esok. huhu.
padahal isnin exam.
erm.. xtaw2..
seha terencat ! dush3..
nah ambik hang..
ar.. ada lagi bnda terkejut aku taw hari nie..
kak syaheed kwen dah..
xgtaw pon o.. huhuh..
agaks terkejuts ar..
hem.. apa2 pon.. tahniah sbb dah nikah !
bina masjid.. elazk maksiat ! hihi..
ok lah.. saya mahu g mndi..
SAYA BUSUK..
panas exam.. hahaha..
tetiba..
tata,.. love3..
buy2..

No comments:

Post a Comment