Tuesday, July 20, 2010

Kelmarin ! 20/7/2010 .

mornink !
xda apa2 yg istimewa dgn tarikh tersebut !
hehe..tapi hari isnin hari tue aku aku exam HISTORY .
it is a very bad paper for me.

.

aku baca bukn nya xbaca.
aku berusaha n tawakal ja.
bila dapat paper tue.
Adoi ai.
TERASA DIRI SENDIRI SGT HAMPEH.
hahaha.
erm. xda rezeki kowt nk jawab smpai puas hati.
sbb MEMANG sampai hari nie pon xpuas2..
hehehe..
pas tue mula la..
datang lah perkataan
.
.
.
"KALAU LAH !"
.
.
astaghfurullah hal azim.
jgn2..
SYAITAN tue..
saja ja nk bagi aku jauh dari ALLAH..
.
.
erm. xpa. siha pker bgini.
.
.
xpa ada lagi exam .
buat elok2.
yg lain tue boleh la cover.
mesti ok pnya pointer aku sem nie..
aku nk BANYAK dari sem lepas ja.
.
.
yang penting !!!
NIAT !
menuntut ilmu d jln Allah !
hihihi.
.
.
.
by the way !
hehee..
dlm aku doa2 ..pker2..
kemarin dah dapat balik paper
SOCIOLOGY & ANTROPOLOGY !
Ar. gempak x??
hehe..
ALHAMDULILLAH ! . .
Aku puas hati la.
tapi ada sedih sikit d situ.
essay question. sbb perkataan LUCK ja.
aku hilang 0.5 markah.ish2. dasyat kan.
hehe.
so pongajaran ya .
sila ambil perhatian ..
hehehe...
.
.
.
.
.
erm. so. next kena study for
COMMUNICATION plak . .
hehe.. wish me the best . .
p/s : no LUCK ! hehehe..
so. tq for lending me ur time. hehe.
will miss u my cik belog !

.
.
.
take this flying kiss..
muuaahh . . . .


No comments:

Post a Comment