Friday, July 2, 2010

andai aku mampu..

selamat petang encik..
hhee..
dalam apa juga kesusahan yg aku hadapi..
walau seberat mana pon dia..
aku harus menerima dgn mlihat nya dri segi yg lebih positive..
erti kata lain.. lihat kepada hikmah nya,..
hikmah yg Allah tentukan semuanya baik..
Allah tidak menganiaya hambanya..
Allah itu tuhan ku yg maha pemurah lagi maha mngasihani..
sometime muslim can see it through a good way..
but don't want to do it..
semua org nmpk hikmahnya pada yg baik..
hnya org yg bijak yg akan mlakukn nya pda jalan yg bijak,..
maka dgn ini ibuku bijak..
mak adalah org yg pling tabah aku jumpa..
itu sering aku ungkapkn..
adakan aku boleh jd setabah itu??
itu persoalnnya..
mak yg kakak sayangi..
berusaha sedaya upaya mmberi segala kemewahan kpd anak2..
semua org yg knai mak dulu msti ckp mak x mmpu..
tapi mak dah buktikan,.
u are very interesting..
yA Allah..kau jauhilah keluarga ku dri semua org yg ingin mnghncurkn keluargaku.
jika ujian ini sekadar mmpringati..
aku terima ya Allah..
cukup sekadar itu..
aku yakin sgalanya telah kembali kpdmu..
kau lindungi lah keluarga ku yA Allah..
apabila semua itu terjadi.. yg dtg d fikiran aku adalah..
nurnasihah is thinking..
"adik iman kecil lagi..dia xtaw apa2..
knapa aku dri form 4 lagi boleh pikir kat adik..??
knapa depa x??
i was thinking how adik want to survive while i'm not with him..
i skip school tuition bcoz adik..
result aku xgempak.. mak marah..
fine.. aku berkorban..
i don't have a lot of social life bcoz i have to be a babysitter to adik..
i go here n there bring up adim togeher2..
all my friend know adik..
he share my problem..
he is crying while i'm crying..
he is very little..
BUT he understand me..
* Tq pujah crying with me..
lend me your shoulder..
why they can not understand what i'm doing..
ples Allah.. make them understand..
i'm your servant.. begging u..
hem..kenapa la org x pikir..
mcm mana klu adik sabila taw..
she also still budak2..
mcm mana dia nk paham..
uwarg.. it is complicated.
how can girl is very cheap nowadays..
Allah don't break his promise..
i hold it..
u r my lover..!!!
"YA Allah kau jauhi lah kami dri segala bala bncana..
dari segala tipu daya manusia..
dari segala kedengkian dunia.. amin3.."

No comments:

Post a Comment