Thursday, August 19, 2010

xsempat !

untuk kesekian kalinya.
lama gila x upload.
many things happened. tapi !!
xsempat nk cita kat sini.
.
.
.
semalam aku dapat berita yg x d sangka2.
7 ramadhan.
seorang shabat aku telah di pnggil menghadap ilahi.
izzat nazmi.
aku ada jemput dia p umh raya ke 4 nie.
kenuri. xkesampaian plak..
ALFATIHAH untuknya,
semoga d tempat kan d klangn org2 beriman.
.
.
balik kepada yg lain.
erm. semalam aku xtidur buat magazine pnya pasai.
assignment english lagi tue.
pagi tdi. dah hntaq.
puas hati aku tgk. berbaloi2.
hahahha..
pas tue ptg tdi tdo.
bgun.. BLURRRRR..
dah. mlm buat socA plak.. go go. dah .11.23 pm. siap..
esok rehat sikit !
balik raya kompom 4hb sept 2010.
selamat tinggl mr. venu ! heheh.
.
.
ada lgi bnda yg x selesai.
mencabar buln posa nie.
assignmnt political sciences.!
presentation communication !
arh3..
selamat berusaha..
hihihi..
.
.
ok. sekarang tukar mood..
family matters !
mcm2 dari sehari ke sehari aku dgr berita.!
mcm2.. itu suma.
mematangkan aku.
menguatkan aku.
kuatkan iman aku,.
supaya hari2 mendatang aku akan lebih baik.
teringat adik iman..
ADIK !!! KAKAK RINDU ADIK !
ADIK TAKE CARE YA..
kakak dpt doakan adik dari jauh ja.
miss u every second untill death point ! pergh..
ayat xleh blah..
.
.
.
ok.. xdpt nk lama2 kat sini., sbb...
aku xmndi lagi.
now. it is 11.53pm.
7minutes more to am...
so., paham2 la. hehe..
.
.
.
yA Allah ..
kau selesaikan lah segala msalah aku..
aku hanya yakin dan bermohon kpd mu.
hnya kau mha pmurah lagi mha pnyayang.
ya Robbi Alamin.. .
:'(

No comments:

Post a Comment