Monday, December 13, 2010

habis la saya !!

salam .
mood : -menulis kerana cuak-
hari nie . 14/12/2010
hari cuak sedunia !!!
ar. kemarin sir mohe bawak p jaln2 .
hari nie dia godam cukup2.
point : melayang 5 marks aku .
ini untuk subjek contemporary issues in muslim world.
WORLD MAP KUIZ .
*sir ckp nma negara . kami point kat map tue . dah la kcik2 semua negara tue !!
uwa ! xmau2..
kls bermula pkoi 11.. aku pon p la office dia.
bukn aku sorg ja . sekali dgn semua bebudak kls aku yg lain ..
aku geledah hbis semua world map tue .
dgn takutnya kami . dgn beraninya dia .
dia pnggil kami sorg2 .
nama aku !!!!!
aku msuk . ~!@#$%%^&**(&%@!~
*perkataan xpaham tue adalah masa berlakunya map .
aku keluar . KOSONG .
ha . ! tue la markahnya . padan muka . hahahha...
macam mna nie klu dah x elok subjek nie .
hbis la pointer aku !
dah2 .
tue ja la yg aku mmpou nk ckp . perasan aku .
TAKUT ! SEDIH !
.
.
ha . pasai bnda lain plk . huhu
..
erm . exam esok . lusa . tulat !
assignment 2 lagi kna hntar mggu nie jugk .
2 yg dah lepas tue Alhamdulillah .
tapi nasib blum tahu lagi . esok kau tahu la nasib korg .
untuk subjek psychology .
uwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
selamat tinggal semua .

No comments:

Post a Comment