Thursday, December 2, 2010

PSYCHOLOGY pnya pasal .

it is 5.59 am o'clock now..
i just finished subuh prayer .
.
.
i didn't sleep yet .
fuh . dah lama x buat keja mcm nie .
tiap2 mlm pon tido lmbt pkoi 3.30am atau 4am ja .
mesti tido pnya . takut tereffect dlm class nnty .
blur ja . hehhe . tapi . hari nie jumaat . xda kls .
berani la ambik risiko x tido lgsung .
klas sem nie xda jumaat . so . weekend 3 hari la . teruja .
*jgn nk belakon dah separuh sem kot xda kls hri jumaat !
hari rabu tue pon tido pkoi 4 jugk . ngantuk mlm tue .
tapi tahan . sbb xbuat preparation untuk kls esok tue .
just buat assignment smpai pkoi 1 lebih .
esok tue kls pkoi 9 . tdo sat ja.
bgun tue . mata rasa mcm kena gum . :)
.
.
.
sem nie risau sgt . lecture x da sebuln .
mlm nie . sbb risau subject psychology nie la yg berjga.
bukn esok nk exam . tapi !
miss maisarah ajar yg depan tue sikit ja hari tue .pas tue ...
dia ajar buat assignment . masa dia buat kls gnti untuk kampoi stengah chapter 1 and 2,3,4 .
saya dah blik untuk raya haji . so . x bljr la saya ..
*pengajaran : jangan keja lari balik awal ja ya NASIHAH .
jadi mlm nie saya baca ja . bagi taw apa isi kndungn tajuk tue .
saya baca 3 chapters dlm masa 5 jam . perh . rasa mcm ambik phD ..
*org buat phD beratus buku weyh .. ada hati rasa mcm tue *)
blum hapai lagi term2 dia tue . adus .
byk GILA saya baca tdi . peleeeekkkk22 plak tue .
yg saya risau risau risau sgt tue sbb hari nie 3hb dec 2010.
exam paper psychology nie jatuh pada. jeng jeng jeng .
.
.
10hb DEC 2010..
*tarikh keramat nie !!!
.
.
.
HA. ! bapa hari lagi ja . lagi satu . yg menjadikn ia kalang kabut .
exam + 5 bijik assignment berjalan serentak .
.
Alhamdulillah . satu assignment dah siap .
isnin nie nak submit ja . . (^_^)
.
saya harap sgt pointer bole naik sem nie walupon subject sem nie lagi tough dri sem lepas.
xpa . saya akan berusaha lebih sikit .
klu dah sedar diri 'kurang' . rajin2 la study ye NURNASIHAH.
.
.
harap la . mak mesti harap sgt naik . aku pon .
Apa2 pon alhamdulilah . aku x expect tinggi sekadar dpat melegakan hati .
hehhe..
tolong doakan saya ya .
*Ya Allah . kau mudahkan lah jalan bagi NURNASIHAH menuju kejayaan . aMIN. *
terima kasih . daun keladi . jgn lupa doa lagi .
.
owh ! @_@ . by the way . hari nie 2 perkara x sengaja mengingatkan kpd dia . hehe .
1) lagu nasyid . 'untuk mu yg tersyg' ... kawan pasang tdi . :))))
2) perkataan psychology . bila ulang dok taip dlm nie baru perasan . ayat dia bnyi mcm nie
" ana pon bljq jugak saikologi nie . tapi boleh tgk nasihah sorg ja .
*ok . saya rasa sya sedang zina hati . . sudah . titik . maaf.
.
.ok la . saya nak rehat ja . selamt beristirehat . assalamualaikum . byeee.. :)

No comments:

Post a Comment