Sunday, March 7, 2010

klu dok umh nangis sbb...

aku dah cuba sedaya upaya...
dok umah buat keja2 umah suma...
aku xbekira..aku x kisah pon..
tapi..hari nie...
air mata aku menitis lagi sbb mak..!!
org lain mak dia nangis sbb dia..
aku x...
dri 14hb feb lagi aku dok umh..
hari nie 8 mac..
aku nangis..rasa akit sgt kat dlm nie...
rasa mcm nk nangis kuat2...
aku xmau jdi liar sbb aku stress dok umh...
org len umh adalah syurga,.
aku x...steress dok umh..
nath la aku xtaw kat mna silapnya..
aku turun2..mak dah marah2 psai tong dia kat luar tue..
aku diam ja.. buat2 pekak.
mrah kat aku..mcm aku yg salah..
ntah...
aku tahan air...aku lupa sat ja..
aku p sapu smpah..
kejap ja..
air mlimpah...mak kata sapa tahan air nie..
aku kata..la..tutup jap..
aku taw mak tgh marah2..aku diam ja..
dia ckp,.lama dah pa ,..buat keja sikit ja..BENGONG..
sakitnya aku..
sakit..!!
sakit!!..
kat mana silapnya keluarga aku nie..
i need my fwen rite now....
i need them..!!!
baru hri nie mak dok umh..dia dah nangis kan aku...
fine!!xda istilah mak salah kat anak..
tapi.....!!!!!
kenapa suma nie msti jadi..
aku buat suma untuk puaskan hati suma org...!!
tapi..yA ALLAH....
Aku pon ada hati kan...
ka aku xda hati..??
why this all must happen to me..?/
aku bukn nak banding2 kan...tapi..
aku tgk klu aku ja..suma x ok..?
klu along...??aku syg along..
tapi paling nmpk kali la..mak abah sama ja..
selalu tpon along ja..penah ka mak ngn abah kol aku saja..
pernah sekali bulan posa hri tue..abah kol aku..
pnya syokkk...skali aku tnya...abah dok buat pa..??
dok tnggu along ngn mak p beli kuih,,.
so..xpa nk buat..fine...!!!!!!!!!
aku rasa..satu haru nnty...aku msty memberontak jgk...
fine..!!nk aku jdi cam abgngh...

ok...

i will


I WILL..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku bukn suka ngat...
tapi..fine...!!!
aku dah xleh nk pker dah nie...
sakit jiwa aku la..
xsukanya...
benci...
fuhhh..lega!!!!!!!!!!!!!

felin more beter rite now....
tq.,....

mak aku bukan org yg x berpendidikan...
dia sorg yg berjaya.. ada kerjaya...
berdidikan agama...
tapi,,ntah d mna silapnya..
aku cuba x ambik hati..tapi!!!.
lagi sedeh rasa...
lagi aku cuba nk buat x taw..
lagi laju air mata kau nk mengalir...
kadang2...aku rasa aku bahagia bila aku dok kat tempat len dri umh...
hostel..ada kwn2 yg bagi aku hepy...
tapi!!!..
aku syg suma fmily aku...
so..suatu hri nnty aku akan bina sebuah keluarga yg bahagia..
aku xkan biarkan anak2 aku rsa apa yg aku rasa..
aku xmau anak2 aku menitiskan air mta sbb aku.....
never!!!!!
.
.
.
.
.

yaAllah...kau jdi kan lah semua cita2 aku itu satu reality..
aku bermohon kepada mu...!!!
.
.
.
.
.
.
.
amin3...ya RObBi...
semoga aku berjay melahirkan anak2 yg berjaya dunia akhirt...
beragama..berjaya..berakhlak..!!!
amin..

No comments:

Post a Comment