Thursday, February 11, 2010

Impianku dlm hubungn... :)

hai semua,..
saya
...nurnasihah binti azizan..
hari ini..
akan mencurahkan impian saya
dalam perhubungn../
hehehe..
poyo jer..
1.
saya xnak couple..
insyaAllah..saya akan teguh,..
2.
saya nk nnty laki tue bila dia suka kat saya
dia gentlemen..
terus ckp saya suka kat awak..
hahaha..
gedik gila..
tapi itu la..
klu dia decler kat aku ckp suka kat aku..
aku msty akan suka kat dia..
sbb dia jodoh aku..
hehehe....
insyaAllah aku suka kat dia..
pas tue baru pker..
kawan2 jap.. tunang,,kwen..
klu dia ckp tue..aku rasa
dia serious..ada matlamat..
bukan nk men2..
3.
aku nk jdi dpat laki yg dpat bimbing aku..
aku xminta yg alim ..
sbb Allah dah berjnji..
wanita yg baik untuk laki yg baik..heheh..
so..aku kena jdi wanita yg baik..
heheh..
4.
pasai rupa..
aku xkisah la..
asalkan aku berkenan msty dia hensem bagi aku..
definisi hensem,cantik kan xsama bagi semua org..
so,..dont wery..
be hepy..chear..
hehehe...
suma org xsama kan..
its ok,,.'
klu suma org perfect..
mcm mna tue..??
heheheh
5.
perangai...
faham aku..baik hati.. semayang cukup..
xromentik sgt pon xpa..
asalkan menyenangkan hati...
bertanggungjawab..
dapat bagi kebahagiaan dri segala segi kpd
aku n anak2 aku...heheh
gedik gila,..
anak xleh blah...
huk99/..
(*_6)

SETAKAT INI SAHAJA...
HARAP MAKLUM,...
NURNASIHAH AZIZAN..
BUKAN SORNG YG MEMILIH..
hihi...

.
.
.
.
.
ok..saya akan rajin mengupdate diary ini..
apabila berada di rumah..
heheheheh...
semoga berjaya..
.
.
.
sihaceria..!!!!

No comments:

Post a Comment