Tuesday, February 16, 2010

eh.. !!

selamat pagi semua..
hiihi....
seha ceria yer hari nie..
erm..cuti dah pon bermula..along pon
dah selamat bertunang..hihi.
so,aku kena jalan kan apa yang aku rancang nk jlnkan tue,..
heheh..
aku akan jaga adik...
buat apa2 yang patut,,hem..
sekarang yang terlintas di otak aku adalah..
kenapa aku follow blog orang..
sbb..nnty..org taw la rahsia aku,..
nie kan diary. hua7..
bajet ja la..
ada kawan aku sorg tue..
suma benda letak dalm blig nie..
xda spatah pon la yg tinggal..
pasai nak decler kat mkwe dia kata dia suka la...
xyah la...
bukan nk melamar pon..
hua2.. pelek3...
aku pon xtaw la...
hem..xpa la..dia ja ada..
aku mmg xda pon..sbb aku cepat mnyampah..
tue mksudnya laki tue bukn untuk aku..
klu dia untuk aku,,
msti la aku xmnympah walaupon prangai dia annoying gila..
ha,...kan3???
hem..apa lagi yg dapat dceritakan...
aku ada misi...
misi tue aku ja yg taw berjaya ka x..huhuh..
xleh blah..aku n Allah ja taw..
so..yg lain2 hnya akn taw smada berjaya atau tidak..
hehehehe....
ok lah..nnty ada apa2..aku rojer lagi...
tata..
lurve u..

No comments:

Post a Comment